JAK SI POŘÍDIT ŽAKA

22.08.2010 13:27

Doporučuji papouška zakoupit od zkušeného chovatele, který Vám ochotně vysvětlí jak se o něj starat, na jaké krmení je zvyklý a další důležité informace. Je-li chovatel skutečně dobrý, o tom nevypovídají jen jeho internetové stránky, ale hlavně že Vám například umožní přijet se na mládě podívat, prohlédnout si voliéry a předvést papouška, kterého si vyberete ještě dřív, než si ho odvezete domů. Také rád poradí i když si papouška koupíte jinde. Jedny chovatele Vám mohu doporučit. Jsou to manželé Bartlovi, kteří bydlí nedaleko Brna. Pro někoho je to možná daleko (já jsem si jela pro Honzíka 380 km), ale vyplatí se dovézt si společníka se kterým strávíte celý život od někoho kdo se umí o papoušky starat, než koupit papouška třeba z inzerce se špatnými návyky. Čím méně zkušeností máte Vy, tím více oceníte rady chovatelů. Jistě jsou stejně dobří chovatelé i ve Vašem okolí, já jsem však žádné poblíž mého bydliště nenašla (i když tu jistě jsou). Když jsem totiž konečně dospěla k tomu, že po osmi letech co jsem po žakovi toužila si ho konečně koupím, začala jsem intenzivně pátrat po chovatelích, kteří mi vyjdou vstříc. Mezi několika málo chovateli kteří mi odepsali a ještě poradili jsem našla právě Bartlovi. Na nic jsem tedy nečekala a rozjela se k nim, ale o tom už v deníčku. Vše o Bartlových a hlavně o jejich chovu včetně dalších zajímavostí i povídání naleznete na www.milanbartl.cz